سفارش چاپ آنلاین

ساخت وبلاگ

چاپ سولیت

احتمالاً شما هم طرح‌های فوق‌العاده با کیفیتی را که در بک‌استیج برخی همایش‌ها و یا ‌در پشت تصاویر تبلیغاتی استفاده می‌شود، دیده‌اید. سطحی که برای چاپ این تصاویر استفاده می‌شود سولیت نام دارد. در این مقاله در مورد این محصول به طور مفصل صحبت خواهیم کرد و به این سؤال پاسخ می‌دهیم که چرا سولیت در بسیاری از اوقات توسط حرفه‌ای‌ها به ابزارهای تبلیغاتی دیگر مثل بنر ترجیح داده می‌شود. فراموش نکنید که ابزارهای تبلیغات محیطی مثل بنر، فلکس، استیکر، پارچه معمولی و ... فراوان هستند ولی با این حال خیلی از افرادی که به صورت حرفه‌ای به کار تبلیغات می‌پردازند، در موارد زیادی ترجیح  می‌دهند که از سولیت استفاده کنند.

سولیت چیست؟

سولیت در واقع یک پارچه نازک پلاستیکی است که قابلیت چاپ‌های با کیفیت را دارد. هر چند قیمت چاپ سولیت کمی نسبت به بنر و استیکر گران‌تر است ولی پیشنهاد می‌شود در مواردی که طرح شما قرار است در درازمدت استفاده شود و یا به دنبال چاپ با کیفیت‌تری نسبت به چاپ بنر و استیکر هستید، از سولیت استفاده کنید. به این ترتیب هزینه انجام‌شده در درازمدت باز خواهد گشت. این محصول به دلیل کیفیت بالای چاپ در حال حاضر توانسته است در مواردی که قرار است طرح مورد نظر به جلوی دوربین‌ها برود، جایگزین محصولاتی مثل بنر شود. در حال حاضر بسیاری از عکاسان، فیلمبرداران و مدیران صحنه به این نتیجه رسیده‌اند که سولیت را جایگزین ابزارهای دیگر کنند.

 

جنس سولیت، ابعاد، گرماژ و ماندگاری چاپ

جنس سولیت از pvc است و دارای مقاومت کششی بالا بوده و ضد آب است. این شرایط باعث شده است که سولیت دارای ماندگاری چاپ بالایی باشد. عرض رول چاپ سولیت بین ۹۰ تا ۲۲۰ سانتی‌متر است و گرماژ آن در اندازه‌های ۴۲۰ و ۵۳۰ گرم است. ماندگاری چاپ سولیت از سایر ابزارهای تبلیغاتی مثل بنر و استیکر بیشتر است. ضمناً جنس خاص سولیت که بافت‌های موجود در سطح آن مشاهده نمی‌شود باعث می‌شود که رزولوشن و کیفیت چاپ آن افزایش یابد.

 

تفاوت و مزایای سولیت پشت طوسی چیست؟

سولیت در سه نوع سولیت دو رو چاپ، سولیت پشت‌سفید و سولیت پشت‌طوسی معمولاً در بازار یافت می‌شود. از سولیت دو رو که دو طرف آن کاملاً مات است برای چاپ دو رو استفاده می‌شود. این نوع سولیت ضخامت بالاتری نسبت به انواع یک رو چاپ دارد و قابلیت چاپ طرح در دو طرف خود را دارد. به همین دلیل است که قیمت سولیت معمولی نسبت به انواع دیگر کمی گران‌تر است. از سولیت پشت‌طوسی و پشت‌سفید هم برای چاپ‌های یک‌رو استفاده می‌شود. مقدار نوری که سولیت پشت‌سفید از خود عبور می‌دهد از سولیت پشت‌طوسی بیشتر است. بنابراین در طرح‌هایی که علاقه دارید نور بیشتری جذب زمینه طرح شما شود، می‌توانید از سولیت پشت‌طوسی استفاده کنید.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 140 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 ساعت: 6:57

حتماً شما هم یک تابلو بوم نقاشی را از نزدیک دیده اید و از آن لذت برده اید. متأسفانه به دلیل قیمت بالای این تابلوها خیلی از افراد از داشتن آنها محرومند و یا مجبورند از تابلوی عکس معمولی در خانه یا محل کار خود استفاده کنند. در این شرایط، خرید تابلو دکوراتیو یک راه حل عالی برای شماست. با تابلو دکوراتیو که از جنس پارچه کنواس است و از طریق دستگاه های چاپ مدرن تولید می­‌شود، می توانید ویژگی زنده و واقعی بودن تابلو بوم نقاشی را تا حد زیادی تجربه کنید و از طرف دیگر، آن را با قیمت پایین تری تهیه کنید. از این نوع تابلو می­‌توانید برای زیباسازی دکوراسیون خانه، دکوراسیون محل کار و سایر مکان ها استفاده کنید. در ادامه با ما باشید تا بهتر بدانید که تابلو دکوراتیو چیست؟

پارچه کنواس چیست؟

کنواس (canvas) نوعی پارچه است که از پنبه و کتان ساخته می­‌شود و دارای بافت ریز، نامنظم و پراکنده است. کنواس از قرن‌ها پیش توسط نقاشان به عنوان بوم در تابلو بوم نقاشی استفاده می­‌شده است. ویژگی جالب کنواس این است که هر تصویری که روی آن چاپ شود، شبیه نقاشی می­‌شود. به همین دلیل در دهه­‌های اخیر با توجه به پیشرفت چشمگیر دستگاه های چاپ، چاپ روی بوم نقاشی رواج یافته و فروش تابلو دکوراتیو اوج گرفته است.

پارچه کنواس دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی است؛ نوع طبیعی این پارچه، حتی بعد از چاپ هم قابل شستشو است و کیفیت چاپ بر روی آن تا چند دهه حفظ می­‌شود ولی نوع مصنوعی آن قابل شستشو نیست و در صورت کثیف شدن آن، شما می توانید با دستمال خشک آن را تمیز کنید. در جنس طبیعی می توانید سالها بعد از چاپ هم با رنگ های اکریلیک یا رنگ روغن، دوباره روی تابلوی خود نقاشی بکشید.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 161 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 ساعت: 6:54

طراحی کارت ویزیت زیبا نشانه احترام، اهمیت و اطمینان شما به محصول یا خدمات خودتان است و باعث می‌شود که مشتری شما خاطره و ذهنیت مناسبی نسبت به شرکت شما پیدا کند. همچنین چاپ کارت ویزیت با کیفیت و با ماندگاری زیاد موجب می‌شود که این کارت تا مدت‌ها نزد مشتری سالم بماند و گیرنده آن تا مدت‌ها به عنوان یک مشتری بالقوه برای کسب و کار مورد نظر باقی بماند. در حال حاضر بهترین و به صرفه‌ترین نوع کارت ویزیت، کارت ویزیت pvc است. ویژگی جنس pvc این است که در برابر تعریق، شکنندگی و رطوبت مقاوم است و به همین دلیل می‌تواند برند شما را تا مدت زیادی در نزد مشتری زنده نگه دارد. کارت ویزیت املاک، کارت ویزیت وکالت، کارت ویزیت عکاسی معمولاً شایع‌ترین نوع کارت ویزیت‌ها هستند ولی شما می‌توانید برای هر نوع کسب و کاری، اقدام به طراحی کارت ویزیت pvc کنید.

انواع کارت ویزیت PVC فوری؟

این نوع کارت ویزیت شامل انواع مختلفی مانند کارت ویزیت pvc متالایز، کارت ویزیت pvc سفید و ... می‌شود. کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون معمولاً برای چاپ کارت متالایز طلایی یا نقره‌ای استفاده می‌شود. در چاپ متالایز لایه‌ای متالیک به همراه ژلاتین برای نشست جوهر بر روی کارت کشیده می‌شود. این لایه نازک یک ظاهر براق برای کارت ایجاد می‌کند و باعث می‌شود نوشته‌های روی آن از زیبایی خاصی برخوردار شوند. از ویژگی‌های دیگر کارت ویزیت پی وی سی سفید یا متالایز این است که دو طرف کارت را برای شما قابل استفاده می‌کند و شما می توانید از تمام ظرفیت کارت خود برای تبلیغات بیشتر استفاده کنید. کارت ویزیت pvc در انواع ساده، هوشمند و مغناطیسی چاپ می‌شود که در مدل مغناطیسی بیشتر می‌توان برای چاپ کارت‌های اشتراک، کارت تخفیف، کارت پرسنلی از آن استفاده کرد.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 174 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 ساعت: 6:52

خیلی از مواقع در فرآیند کسب و کار خود ممکن است در نقطه‌ای قرار داشته باشید که به چاپ کارت ویزیت فوری نیاز پیدا کنید. در مواقعی که نیاز به کارت ویزیت‌های لوکس مثل کارت ویزیت شیشه‌ای یا کارت ویزیت خاص ندارید و صرفاً به دنبال تعدادی محدود کارت ویزیت معمولی با قیمت ارزان و کیفیت مناسب هستید، چاپ کارت ویزیت دیجیتال بهترین پیشنهاد به شماست. سایز کارت ویزیت متنوع بوده و در سایزهایی مثل ۵.۵ در۸.۵ و ۵ در ۹ و . .. ارائه می‌شود. چاپ کارت ویزیت در سه نوع چاپ افست اختصاصی، چاپ دیجیتال و چاپ افست عمومی قابل انجام است که هر کدام معایب و مزایای مخصوص به خود را داشته و برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ کارت ویزیت فوری به دلیل سرعت بالای چاپ دیجیتال معمولاً به صورت دیجیتال انجام می‌شود. در ادامه انواع کارت ویزیت دیجیتال فوری را که بر روی کاغذ چاپ می‌شود، می‌آوریم:

انواع کارت ویزیت دیجیتال فوری

کارت ویزیت دیجیتال فوری را می توان روی متریال‌های مختلف مثل کاغذ و پی‌وی‌سی (pvc) چاپ کرد. در این بخش در مورد انواع کارت ویزیت دیجیتال فوری که بر روی کاغذ چاپ می‌شود، صحبت می‌کنیم و مزایا و معایب هر کدام را می‌آوریم:

کارت ویزیت کتان یا مقوایی فوری

این نوع کارت ویزیت دیجیتال ارزان‌ترین نوع کارت ویزیت است و می‌توانید به راحتی بر روی آن بنویسید. عیب بزرگ این کارت ویزیت این است که ممکن است خیلی زود پاره شود. در مجموع اگر به دنبال کارت ویزیت خیلی ارزان و فوری می گردید تا در کوتاه‌مدت کار شما راه بیفتد، کارت ویزیت کتان گزینه مناسبی است.  البته مزیت بزرگ این کارت ویزیت که امکان نوشتن روی آن است، در کارت ویزیت‌های دیگر وجود ندارد.

کارت ویزیت سلفون مات و براق فوری

 کارت ویزیت سلفون دیجیتال از ترکیب کاغذ مقوایی و روکش سلفون درست می‌شود که در دو نوع مات و براق وجود داشته و مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد. قیمت مناسب در کنار آماده‌سازی فوری از مزایای این نوع کارت ویزیت است. این کارت ویزیت مقاومت خوبی در برابر پارگی دارد ولی ضخامت آن از کارت ویزیت لمینت کمتر است. البته عیب این نوع کارت ویزیت این است که نمی‌توان چیزی روی آن نوشت.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 174 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 ساعت: 6:48

انواع بنر و فلکس

بنر و فلکس دو ابزار تبلیغاتی و چاپی هستند که شما می‌توانید در محیط‌های داخلی یا بیرونی از آنها استفاده کنید. احتمالاً شما هم آشنایی بیشتری با بنر دارید چون امروزه در همه جا می‌توان بنرهای تبلیغاتی را مشاهده کرد. ولی اگر دقت کنیم در اطراف ما فلکس یا فلکسی‌ها هم  به وفور یافت می‌شوند. شاید بهتر باشد برای شناخت درست بنر و فلکسی، در مورد تفاوت آنها بیشتر بدانید. در ادامه با ما باشید.

بنر چیست؟

بنرها یک نوع ابزار تبلیغاتی هستند که معمولاً از جنس پلاستیک معمولی، pvc، وینیل یا مش ساخته می‌شوند. البته بنرهایی که به طور معمول توسط افراد به نام بنر شناخته می‌شوند، معمولاً از جنس پلاستیک یا pvc است. مهمترین ویژگی بنرها، قابلیت چاپ بر روی آن‌هاست که می‌تواند کیفیت چاپ را تا مدت‌ها بر روی خود حفظ کند. هر چقدر بنری دارای ضخامت بیشتری باشد، از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود و قیمت آن هم بالاتر است. بنر ۱۰ اونس و بنر ۱۳ اونس در حال حاضر جزو پرمصرف‌ترین بنرها هستند. البته بنر ۸ و ۹ انس هم گاهی توسط برخی از مشتریان سفارش داده می‌شود.

 

فلکس چیست؟

فلکس یا فلکسی نوعی ابزار تبلیغاتی است که برای تابلوهای تبلیغاتی، تابلوهای سر در مغازه‌ها و مراکز فروش، برخی از بیلبوردها و معمولاً برای تابلوهایی که از لامپ مهتابی استفاده می‌کنند یا در معرض نور هستند، استفاده می‌شود. ویژگی اصلی فلکس این است که نور را از خود عبور می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که ضریب دیداری تابلو ‌افزایش یابد. در حالی که بنر به هیچ وجه چنین امکانی را نمی‌تواند فراهم کند. فلکسی کره‌ای و فلکسی چینی دو جنس اصلی موجود در بازار هستند و جنس کره‌ای آن مرغوب‌تر است. به کمک فلکس می‌توانید تابلوهای پشت نور یا جلو نور را تولید کنید. فلکس به دلیل ضخامت زیادی که دارد ماندگاری زیادی دارد و در مقابل باد، باران، نور خورشید و ... مقاومت بالایی دارد. فلکس اور ( EVER‌ ) که محصول کشور کره جنوبی است یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است و توسط گروه irchap‌ برای چاپ پیشنهاد می‌شود.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 165 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 ساعت: 6:43

محمدرضا برازش مدیر کل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با در نظر گرفتن موقعیت استراتژیک کشور عزیزمان ایران بیان کرد : کشور ما در عرصه صنعت چاپ و بسته بندی بازار بزرگ و متمرکزی به حساب می آید.
وی افزود : ایران با توجه به منابع اولیه موجود در کشور و تنوع تولیدات غذایی و صنعتی موجود می‌تواند محل خوبی برای سرمایه گذاری در عرصه صنعت چاپ و بسته بندی باشد.
ظرفیت بالای پیشرفت در صنعت چاپ و بسته بندی ایران
برگزاری نمایشگاه بزرگ چاپ و بسته بندی IPAP در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران با مشارکت برگزار کننده نمایشگاه های interpack و Drupa مشخصه ی توجه کشورهای اروپایی به ظرفیت های موجود صنعت چاپ و بسته بندی در ایران است.
 
سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 6:19

فراخوان چالش طراحی بسته بندی دیجی کالا

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 6:16

طراحی لوگوی جدید فولکس واگن

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 6:15

کاهش ۱۵ درصدی قیمت کاغذ

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 6:13

پنتون مانند هر سال امسال هم رنگ مورد نظر خود را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. کمپانی Pantone چهارشنبه یعنی شب گذشته رنگ سال ۲۰۲۰ را آبی کلاسیک اعلام کرد که این رنگ سایه‌ای از آسمان غروب را به یادمان می‌آورد.

لوری پرسمان، معاون موسسه رنگ پنتون که رنگ سال ۲۰۲۰ را انتخاب کرد، گفت: “این رنگی است که پیش‌بینی می‌کند چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. این آبی اطمینان بخش، پر از آرامش و اعتماد به نفس است و به راحتی می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد.”

رنگ آبی کلاسیک یا به قولی رنگ آبی عمیق بسیار زیبا بوده و می‌تواند ترکیبی از آن را در دنیای اطراف دید. بارزترین این رنگ در عمق آسمان در هنگام غروب یا حتی در آسمان شب دیده می‌شود.

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که به اعتماد، ایمان و اعتماد به نفس نیاز داریم و همه‌ی این‌ها را از این رنگ سال ۲۰۲۰ بدست خواهیم آورد. انتخاب این رنگ کلاسیک به معنای بازگشت به گذشته در این هرج و مرج جهانی نیست بلکه به معنای تفسیر مجدد و معنا دادن دوباره به این رنگ است.رنگ آبی برای همه‌ی افراد اعم از زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان مناسب خواهد بود و با ترکیبی از نیلی بهترین‌ها را به ارمغان خواهد آورد.

 
سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 6:11

کارت ویزیت شفاف طلاکوب

 

جنس کارت : 

جنس کارت‌های ویزیت پی‌وی‌سی شفاف طلاکوب، انعطاف پذیری بالایی دارد و به صورت شیشه‌ای و یا شفاف مات قابل انتخاب است. این کارت‌های ویزیت PVC در برابر آب، تعریق و شکنندگی مقاوم می‌باشند.

​​​​​​​

 

چاپ کارت :

چاپ این نوع از کارت‌های PVC به صورت دیجیتال ۴ رنگ و با کیفیت بسیار بالا انجام می‌شود و به دلیل شفاف بودن این کارت‌های ویزیت، تنها امکان چاپ در یک طرف کارت وجود دارد.

در کنار چاپ امکان طلاکوب کارت وجود دارد و می‌توانید بخشی از طرح یا تمامی آن را به صورت طلاکوب روی کارت شفاف مات یا شیشه ای اجرا کنید

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 5:41

چاپ استیکر با بهترین کیفیت

 

امروزه ابزارهای متنوعی برای تبلیغات محیطی و زیباسازی منازل، محل‌های کار و محیط‌های شهری پدید آمده است. محصولاتی مانند بنر، فلکسی، انواع تابلوهای پشت نور، بیلبوردها و ... از این دسته هستند. در این مطلب در مورد محصولی که شاید کمتر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مستقل به چشم می‌آید ولی تقریباً تمام اطراف ما را در بر گرفته است، صحبت خواهیم کرد. در ادامه با ما باشید.

استیکر

ممکن است واژه استیکر در حوزه‌های مختلفی به گوش شما خورده باشد اما در حوزه تبلیغات چاپی و زیباسازی محیط، استیکر به سطح نازک و مقاومی از جنس pvc‌گفته می‌شود که قابلیت چسبیدن روی سطوح مختلف مثل دیوار، پلاستیک، فلز، شیشه، چوب، گچ و ... را دارد. به همین دلیل است که می توان گفت که تقریباً هیچ عرصه‌ای نیست که استیکرها وارد آن نشده باشند.‌ کیفیت بالا، ماندگاری بالای و قابلیت شستشوی خوب از مزایای استیکر است و شما می‌توانید از آن در مصارف گوناگون استفاده کنید. در ادامه در مورد انواع استیکر صحبت خواهیم کرد.

​​​​​​​

انواع استیکر

استیکرها انواع مختلفی دارند ولی مهمترین استیکرهایی که در بازار به فروش می‌رود، استیکر شیری یا سفید، استیکر شیشه‌ای و استیکر مش است. در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

استیکر شیشه‌ای

برای چاپ استیکر شیشه‌ای از وینیل شفاف که یک سطح نازک و بی‌رنگ از pvc‌ است، استفاده می‌شود. استفاده از این نوع وینیل باعث می‌شود که طرح چاپ شده از دو طرف قابل رؤیت باشد و بدین ترتیب حداکثر بازده تبلیغاتی در بین انواع استیکرها به استیکر شیشه‌ای تعلق پیدا کند. از این استکیر بر روی درب‌های شیشه ای بزرگ و یا پنجره‌های شیشه‌ای فروشگاه‌ها یا ادارات می‌توان استفاده کرد.

 

منبع: https://irchap.ir/article/5052

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 5:38

مهم‌ترین ویژگی این کارت ویزیت قیمت مناسب و زمان آماده‌سازی فوری آن می‌باشد و به دو صورت مات و براق تولید می‌شود. این کارت ویزیت رو به دو صورت گوشه‌گرد و معمولی می‌توانید سفارش دهید، این کارت در برابر پارگی مقاوم است  اما از کارت ویزیت لمینت ضخامت کمتری دارد.

​​​​​​​

مناسب برای چه کسانی است؟
اگر نیاز به تعداد بالای کارت ویزیت ندارید و به دنبال کارتی ساده و شکیل هستید که قیمت مناسبی داشته باشد و همینطور زمان آماده سازی آن فوری باشد، این کارت مناسب شماست. 

 

برای خرید کارت ویزیت سلفون فوری اینجا کلیک کنید

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 5:36

چاپ کاغذ دیواری یا پوستر دیواری

کاغذ دیواری به عنوان یک پوشش محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای زیبا کردن محیط داخلی ساختمان‌ها و دکوراسیون استفاده کرد. چاپ اینترنتی کاغذ دیواری از طریق وب سایت این امکان را به شما می‌دهد که بدون اتلاف وقت به نتیجه مورد نظر برسید. تکنیک‌های چاپ کاغذ دیواری متنوع بوده و می‌تواند به صورت رول نیز فروخته شود. نصب کاغذ دیواری خیلی ساده است و اشخاص می‌توانند به تنهایی این کار را انجام دهند. همین ویژگی است که باعث محبوب بودن کاغذ دیواری شده است. وجود طرح‌های مختلف کاغذ دیواری باعث شده است تا سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد و افراد بتوانند طرح‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. می‌توان کاغذ دیواری را به صورت کاملاً سفارشی و آماده خریداری کرد که هر کدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است. مطالب لازم برای آگاهی بیشتر در مورد چاپ کاغذ دیواری و محصول مشابه آن یعنی پوستر دیواری و یک انتخاب و خرید مناسب در ادامه آمده است.

 

انواع جنس کاغذ دیواری

 کاغذ دیواری معمولاً به صورت یک لایه یا سه لایه تهیه می­‌شود و این لایه­‌ها ممکن است از جنس کاغذ، پارچه، pvc، فلز، الیاف نساجی و یا الیاف بافته شده باشد. کاغذ دیواری که جنس پایه آن از کاغذ است، قابل شستشو نیست و برای مناطق شرجی و دارای رطوبت، مناسب نیست. کاغذ دیواری پارچه­‌ای هم معمولاً در لایه زیرین یا لایه اصلی خود دارای پارچه است که مهمترین مزیت آن این است که عایق صوت (آکوستیک) است و برای کسانی که می­‌خواهند در داخل خانه از سروصدا در امان باشند، گزینه مناسبی است. کاغذ دیواری pvc هم مقاوم‌ترین کاغذ دیواری در مقابل آب است و برای خانواده­‌های بچه­‌دار که ممکن است دیوار خانه­‌شان زود کثیف شود و یا کسانی که در مناطق شرجی زندگی می­‌کنند، بهترین گزینه است.

 

انواع کاغذ دیواری چاپی کدامند؟

 از انواع کاغذ دیواری چاپ شده می‌توان به چاپ کاغذ دیواری سه بعدی، چاپ کاغذ دیواری هنری، چاپ کاغذ دیواری طرح مشاغل، چاپ کاغذ دیواری کودک و نوجوان و غیره اشاره کرد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این محصولات اشاره می‌کنیم:

کاغذ دیواری اتاق کودک

 وجود تنوع در چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان باعث شده است تا افراد و خانواده‌ها به این فکر باشند تا با یک هزینه معقول بتوانند دکوراسیون اتاق فرزندان را به شکل مناسب و دلخواه دربیاورند. اگر بخواهید زیبایی خاصی به اتاق کودک دلبند خود ببخشید می‌توانید از یک چاپ پوستر دیواری متناسب با طرح کودکانه و فانتزی استفاده کنید. چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان در مجموعه آی آر چاپ به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌شود که کاغذ دیواری چاپ شده دارای قابلیت شست‌و‌شو و ماندگاری بالا بوده و می‌توان مجموعه مختلفی از شخصیت‌های کارتونی که مورد توجه کودکان است را شامل شود. کیفیت چاپ این گونه کاغذ دیواری‌ها به صورت چاپ اکوسالونت و UV بوده که بنا بر سفارش شما دارای سایزبندی مختلف است. اگر در تهران یا شهرستان هستید می‌توانید سفارش خود را به راحتی ثبت کنید تا درب منزل تحویل بگیرید.

​​​​​​​

چاپ کاغذ دیواری هنری

 کاغذ دیواری هنری به عنوان یک نوع از پوستر دیواری‌های چاپی جالب و کاربردی شناخته می‌شود که دارای طرح هنری خاصی است و می‌توان آن را برای محیط‌های داخلی مورد استفاده قرار داد. کاغذ دیواری هنری به گونه‌ای چاپ می‌شود که قابلیت شستشو داشته باشد. 

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 5:34

رول آپ انواع مختلفی دارد که هر کدام را می­‌توان با توجه به نیاز و مکان استفاده، انتخاب کرد. این سازه را می‌توان با توجه به سایز، پایه، رنگ و کاربرد به چند دسته‌ی زیر تقسیم کرد:رول آپ یک طرفه، دوطرفه، گردان، پایه‌نازک، پایه‌پهن (پایه بیضی) و آویز.

رول آپ یک طرفه برای ارائه در غرفه‌های نمایشگاهی با فضای کم مناسب است و پشت آن حتماً باید به سمت دیوار یا محلی که دید ندارد، باشد. اما رول آپ دوطرفه باید در موقعیتی قرار بگیرد که هر دو طرف آن دید داشته باشد مانند غرفه‌های دو بر. رول آپ پایه‌پهن در مقایسه با رول آپ پایه‌نازک کمی سنگین­‌تر است و چون عرض پایه آن هم بیشتر است، در نتیجه از ایستایی بیشتری سود می‌برد. استند رول آپ گردان هم این ویژگی را دارد که می تواند چرخش و حرکت داشته باشد. این نوع استند برای مراکز خرید و کارگاه‌های آموزشی و مواقعی که نیاز به چرخش استند برای دید بهتر دارید، مفید واقع می‌شود. در ساخت رول آپ­‌ می‌توان به‌ صورت ترکیبی عمل کرد یعنی یک استند می‌تواند هم گردان و هم یک طرفه یا دو طرفه باشد.

 

 

منبع: https://irchap.ir/productsubgroup/4/چاپ-رول-آپ

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 5:32